48/24 OTE/Cosmote Event To project δουλεύτηκε από την ομάδα THE DESIGN CIRCUS.

Το Brief
Η Cosmote μας ζήτησε να σχεδιάσουμε ένα βίντεο – πρόσκληση για το event 48/24 του ομίλου που θα πραγματοποιούταν στην Νάουσα από τις 18 μέχρι τις 20 Νοεμβρίου. Πρόκειται για ένα συνέδριο των τεχνικών διεθυντών του ομίλου ΟΤΕ, στα πλαίσια του οποίου γίνεται ο απολογισμός του περασμένου τριμήνου και μπάινουν οι στόχοι του επόμενου.
Η μετάφραση του 48/24 είναι 48ώρες για νέες συνδέσεις και 24 ώρες για αποκατάσταση βλάβης.
Το βίντεο θα έπρεπε να μικρό σε όγκο γιατί θα στελνόταν με mail.

O Στόχος
Να συνδεθεί η πόλη της Νάουσας με το event και να επικοινωνηθεί η επιτυχία του event μέχρι τώρα.

Το σκεπτικό μας
Το event έχει γίνει ήδη σε κάποιες πόλεις της Ελλάδας, οπότε σκεφτήκαμε να κάνουμε ένα timeline των πόλεων που θα καταλήγει στη Νάουσα. Χαρακτηριστικά της πόλης είναι η μάσκες από το έθιμο «γεννίτσαροι και μπούλες» και επιπλέον χαρακτηριστικό είναι το ρολόι της πόλης που έχει χτιστεί το 1895. Επίσης η Νάουσα είναι γνωστή για το χιονοδρομικό της κέντρο 3-5 πηγάδια. Αυτά θα τονίζονταν στο δεύτερο μέρος του βίντεο όπου θα γινόταν η αναφορά στο event.
Βασικό ήταν να επικοινωνηθούν τα χρώματα του ομίλου και βέβαια να χρησιμοποιηθούν στοιχεία του brand που προέκυψε από την ένωση του ΟΤΕ και της Cosmote.

Δείτε το video: https://vimeo.com/146609915

The Project was designed by the Design Circus Collaborative Team.

Τhe Brief
OTE/Cosmote asked us to design an invitation for the quarterly Manager’s conference
of the OTΕ Group, which was to take place between the 18th and 20th of November, 2015 in Naoussa.
This conference was primarily organized as an event for the Technical Managers of OTE Group, in
order to make a 3-month account of achievements and redefine the goals for the next trimester.
48/24 means: 48 hours to serve new incoming connections and 24 hours to restore system errors or damages to the network.
The video should be small in size so that it could easily be sent by email.

The goal
The goal was to link the city of Naoussa to the event and to communicate the conference’s success up to that date.


Rationale
Ths event has already been organized in other cities in Greece, so we thought of designing a timeline of the past events that would lead to Naoussa. The city’s mascots are “masks” from a local custom called “genitsaroi kai boules”. One additional feature is the city’s old clock tower which was built in 1895. Naoussa is also well known for it’s ski resort (known as: “3-5 Pigadia”). These features were to be stressed in the second part of the video right before the event details. It was imperative that the Groups branding presence was “enhanced” through the use of their redesigned corporate identity, under which Cosmote and Ote joined under one business venture.

You can watch the video here: https://vimeo.com/146609915

The Acrobats are:
Creative direction and illustration: Dimitris Anapliotis – www.design-club.gr
Creative direction and illustration: Panagiotis Vergopoulos – www.designkinks.gr
Animation: Giannis Belegrinis – www.atomicorange.gr
Music: Costas Gavakos


48/24 OTE/Cosmote Event